Berita Industri

Pensijilan

chnas

berita

Fon Kepala Pembatal

Fon Kepala Pembatal

2023-04-17

Wireless bluetooth noise-canceling headphones perf...

Projektor Laser 4K T

Projektor Laser 4K T

2023-04-17

0.233 ultra-short China 4K Laser Projector Factory...

Laser Lemparan Pende

Laser Lemparan Pende

2023-04-17

China laser projector manufacturer developed ultra...

Projektor DLP Intera

Projektor DLP Intera

2023-04-17

...

Projektor Perniagaan

Projektor Perniagaan

2023-04-17

Hotus Technology, a China Mini Portable Projector ...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2023-04-17

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

Papan Kekunci Wayarl

Papan Kekunci Wayarl

2023-04-17

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Ekspo Maklumat Elektronik China 2023

2023-04-17

Dari 7 hingga 9 April 2023, Ekspo Maklumat Elektronik China ke-11 (CITE2023) akan diadakan di Pusat Konvensyen dan Pameran Shenzhen (Futian). Ekspo tahun ini akan dinaik taraf berdasarkan masa lalu, dan akan membawa anda pengalaman penyertaan yang ikhlas dan mengejutkan.

Pada jam 9 pagi pada 7 April, "Ekpo Maklumat Elektronik China Kesebelas" telah dibuka dengan megah di Pusat Konvensyen dan Pameran Futian, Shenzhen, China! !

A.jpg

Dengan tema "Pembangunan Peneraju Inovasi dan Kolaboratif", ekspo ini akan memaparkan sepenuhnya maklumat elektronik China untuk industri melalui 30 kawasan pameran profesional di tujuh dewan pameran utama termasuk CITE Theme Pavilion, New Display and Application Pavilion, Electronic Life Ecology Pavilion, dan Astaka Elektronik Asas. Perkembangan dan trend terkini industri. CITE2023 juga akan melancarkan dataran aktiviti "1+1+7+N" secara inovatif, mengadakan sidang kemuncak pembukaan Ekspo Maklumat Elektronik China "1", aktiviti pemilihan produk inovatif industri teknologi maklumat generasi baharu "1", dan "7" fokus profesional utama Bidang -aktiviti berorientasikan dan aktiviti forum selari "N".

B.jpg

BB.jpg

"Teknologi Huitou" telah dijemput oleh CITE untuk berpindah ke Dewan 1! Sebagai tindak balas kepada panggilan CITE, "Teknologi Huitou" bukan sahaja memaparkan generasi baharu unjuran interaktif pintar pada pameran ini, tetapi juga melancarkan cermin mata audio Bluetooth pintar baharu. Tambahkan kilauan pada pameran ini!

C.png

CC.jpg

CCC.jpg

Pada pagi hari pertama pameran, "Windows Smart Touch Interactive Projector HT1500" di bawah "Huitou Technology" telah berjaya dipilih sebagai calon untuk produk inovatif pameran ini, dan memenangi "Anugerah Inovasi China Electronic ke-11". Ekspo Maklumat". Anugerah", menonjol dalam pameran ini! !

D.jpg

Selain itu, pameran ini juga telah mendapat perhatian dan laporan daripada pelbagai media, dan "Huitou Technology" juga telah mendapat jemputan daripada rakan-rakan dari media dan banyak mengadakan temu bual. Encik Wang Guoyun, Ketua Pegawai Eksekutif "Huitou Technology", malah dilaporkan melalui wawancara eksklusif di tapak oleh media besar seperti "Tianji", "Sina Weibo", dan "Baijiahao".

E.jpg

Semasa pameran itu, "Teknologi Huitou" berterima kasih atas penjagaan dan kasih sayang rakan-rakan dari seluruh dunia, dan terdapat aliran orang yang tidak berkesudahan di gerai tersebut. Dengan sokongan anda, "Teknologi Huitou" hadir hari ini!

F.jpg

FF.jpg

"Teknologi Huitou" akan terus maju, terus mengatasi dirinya sendiri, dan menjadi pengeluar peralatan pembuatan pintar yang sangat baik di China.