Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Projektor Laser 4K T

Projektor Laser 4K T

2023-11-27

0.233 ultra-short China 4K Laser Projector Factory...

Projektor UST Laser

Projektor UST Laser

2023-11-27

Shenzhen 4K projector supplier developed ultra-sho...

Projektor DLP Pendid

Projektor DLP Pendid

2023-11-27

...

Projektor Windows 10

Projektor Windows 10

2023-11-27

Hotus Technology, a China business projector manuf...

Projektor Perniagaan

Projektor Perniagaan

2023-11-27

Hotus Technology, a China Mini Portable Projector ...

Projektor Laptop Per

Projektor Laptop Per

2023-11-27

The smart projector B5, developed by Shenzhen port...

Projektor Mudah Alih

Projektor Mudah Alih

2023-11-27

The smart projector B5, developed by China portabl...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Projektor perkhemahan luar HOTUS H2

2023-11-27

Perkhemahan dikelaskan kepada perkhemahan konvensional, perkhemahan kereta dan perkhemahan RV, dan biasanya digabungkan dengan aktiviti lain, seperti mendaki, memancing atau berenang. Bagi perkhemahan konvensional, peminat perkhemahan biasanya mendaki atau memandu kenderaan ke tapak perkhemahan. Di lembah, tasik dan tepi laut, perkhemahan boleh membuat unggun api, barbeku, memasak atau menyanyi. Perkhemahan kereta, peminat perkhemahan biasanya menggunakan kereta sebagai pengangkutan dan meninggalkan beg galas untuk aktiviti perkhemahan.


1.png


Bagi penggemar perkhemahan, sebab mereka menganggap projektor H2 Huitou Technology adalah kerana badan H2 tanpa skrin dan padat hanya tebal 25mm, separuh saiz kertas A4, dan berat hanya 730 gram. Apabila anda keluar, anda boleh membawanya bersama anda seperti buku dan memasukkannya ke dalam mana-mana beg bimbit kecil atau beg sekolah. Ia sangat mudah dan boleh digunakan pada bila-bila masa.


2.png


Dari perspektif prinsip pengimejan, berbanding peranti seperti telefon mudah alih, komputer, tablet dan papan putih yang memancarkan cahaya terus ke mata manusia, pantulan meresap projektor lebih mesra kepada mata manusia. Projektor memancarkan cahaya dari projektor ke skrin atau dinding atau objek rata, dan kemudian membiaskannya dari skrin ke mata manusia, supaya beban projektor pada mata akan menjadi lebih kecil.


A.png


Di samping itu, berbanding dengan peralatan tontonan tradisional, seperti telefon bimbit, TV, komputer dan tablet, gambar yang ditayangkan oleh projektor akan menjadi lebih besar. Oleh itu, apabila menonton video melalui projektor, orang akan sentiasa secara tidak sedar bergerak menjauhi skrin, yang pasti. Ia juga lebih kondusif untuk melindungi kesihatan penglihatan.