Berita Industri

Pensijilan

chnas

berita

Laser Lemparan Pende

Laser Lemparan Pende

2024-06-11

China laser projector manufacturer developed ultra...

Projektor TV Laser U

Projektor TV Laser U

2024-06-11

China UST projector manufacturer developed ultra-s...

Projektor DLP Window

Projektor DLP Window

2024-06-11

China Touch Interactive Projector manufacturer Hot...

Projektor Windows 10

Projektor Windows 10

2024-06-11

Hotus Technology, a China business projector manuf...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2024-06-11

The wireless Bluetooth headphone has an active noi...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2024-06-11

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

 Komputer Mini Unjur

Komputer Mini Unjur

2024-06-11

The smart projector B5, developed by China Windows...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Pameran HOTUS di Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran ke-27

2024-06-11

Pameran HOTUS di Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran ke-27

Kembangkan perspektif antarabangsa dan dapatkan pandangan tentang peluang pasaran! HOTUS akan menyertai Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran ke-27 yang akan diadakan di Pusat Pameran Abadi Antarabangsa di Tehran, Iran pada 29 haribulan ini. Ini adalah peluang pameran penting untuk syarikat kami, serta platform yang sangat baik untuk kami mempamerkan pencapaian teknologi terkini dan bertukar serta bekerjasama dengan rakan sebaya global.

Pameran HOTUS di Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran ke-27(pic1)

Pameran ELECOMP Antarabangsa Iran dikenali sebagai penanda aras dalam bidang elektronik, komputer dan e-dagang di Iran, menarik perhimpunan perusahaan global, pengilang dan elit teknologi terkemuka setiap tahun. Sebagai salah satu pameran terbesar dan paling profesional dalam bidang ini, ELECOMP menyediakan platform yang ideal untuk syarikat dalam industri mempamerkan produk, perkhidmatan dan teknologi mereka.

Pameran HOTUS di Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran ke-27(pic2)

Pameran ini akan diadakan dengan megah dari 29 Jun hingga 2 Julai 2024 di Pusat Pameran Abadi Antarabangsa Tehran. Teknologi HOTUS akan mempamerkan produk dan teknologi terkini kami kepada penonton di gerai 817 di Dewan 28. Pada pameran ini, Teknologi HOTUS akan mempamerkan pelbagai produk, termasuk projektor mini, paparan mudah alih, PC mini, papan kekunci boleh lipat, tetikus tanpa wayar, pam kembung pelbagai fungsi mudah alih. , sistem pemandu pelancong, fon telinga Bluetooth, cermin mata pintar dan perkhidmatan pembuatan elektronik (PCBA). Perkhidmatan produk ini bukan sahaja menunjukkan kekuatan HOTUS dalam penyelidikan dan inovasi teknologi, tetapi juga memenuhi usaha mencari kemudahan, kecerdasan dan pengalaman hidup berkualiti tinggi dalam kehidupan moden.

Pameran HOTUS di Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran ke-27(pic3)

Sebagai syarikat pameran, HOTUS akan menggunakan sepenuhnya platform pameran ELECOMP untuk melibatkan diri dalam komunikasi dan kerjasama yang mendalam dengan rakan sebaya dan pelanggan dari seluruh dunia, bersama-sama meneroka trend pembangunan industri, berkongsi konsep inovatif, dan mencari peluang untuk kerjasama menang-menang.

Pameran HOTUS di Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran ke-27(pic4)

Pameran ini bukan sahaja sebagai langkah penting bagi HOTUS untuk mengembangkan pasaran antarabangsanya secara aktif, tetapi juga amalan yang berkuasa untuk menggalakkan semangat inovasi dan menggalakkan kemajuan teknologi. Teknologi HOTUS berharap dapat bertemu anda di Ekspo ELECOMP Antarabangsa Iran untuk memulakan perjalanan kerjasama masa depan dan mencipta hari esok yang lebih baik bersama-sama!