Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Fon Kepala Pembatal

Fon Kepala Pembatal

2024-07-10

Wireless bluetooth noise-canceling headphones perf...

Projektor Laser 4K T

Projektor Laser 4K T

2024-07-10

0.233 ultra-short China 4K Laser Projector Factory...

Projektor TV Laser U

Projektor TV Laser U

2024-07-10

China UST projector manufacturer developed ultra-s...

Projektor DLP Window

Projektor DLP Window

2024-07-10

China Touch Interactive Projector manufacturer Hot...

Projektor Perniagaan

Projektor Perniagaan

2024-07-10

Hotus Technology, a China Mini Portable Projector ...

Projektor DLP Mudah

Projektor DLP Mudah

2024-07-10

Hotus Technology, a China DLP portable projector m...

Papan Kekunci Wayarl

Papan Kekunci Wayarl

2024-07-10

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

Projektor Pintar

Projektor Pintar

2024-07-10

Shenzhen Smart Projector factory Hotus Investment ...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Papan kekunci mini membawa kemudahan kepada kerja dan kehidupan kita

2024-07-10

Papan kekunci mini membawa kemudahan kepada kerja dan kehidupan kita

Kecekapan dan kemudahan sentiasa menjadi nilai teras yang kami kejar. Trend pembangunan produk elektronik digital juga sama. Pelbagai peranti pintar mudah alih telah muncul di pasaran. Antaranya, papan kekunci mini, dengan kelebihan uniknya, secara senyap-senyap mengubah kerja dan gaya hidup kita. Hari ini, mari kita terokai banyak ciri dan kelebihan papan kekunci wayarles Bluetooth dengan editor HOTUS, serta prestasi cemerlangnya dalam senario aplikasi yang berbeza, dan rasakan bagaimana papan kekunci mini menambah kemudahan yang tidak terhingga kepada kehidupan seharian kita.

Papan kekunci mini membawa kemudahan kepada kerja dan kehidupan kita(pic1)

Ciri dan kelebihan papan kekunci wayarles Bluetooth

1. Kemudahalihan melampau:

Papan kekunci wayarles Bluetooth menyingkirkan kekangan sambungan berwayar tradisional, dengan saiz kecil dan ringan, terutamanya reka bentuk tiga kali ganda seperti HOTUS GK608, yang memaksimumkan kemudahalihan. Sama ada perjalanan perniagaan, pejabat kedai kopi atau pemprosesan kerja kecemasan semasa perjalanan jarak jauh, ia boleh dibawa dengan mudah dan memulakan mod kerja yang cekap pada bila-bila masa, di mana-mana sahaja.

2. Keserasian berbilang platform:

Pejabat moden selalunya melibatkan berbilang peranti dan sistem, dan papan kekunci Bluetooth yang boleh digunakan merentas platform adalah amat penting. GK608 menyokong tiga sistem pengendalian utama Android, iOS dan Windows. Sama ada telefon pintar, tablet atau komputer riba, ia boleh disambungkan dengan mudah dan bertukar dengan lancar, meningkatkan kecekapan kerja.

3. Sambungan yang stabil dan cekap:

Mengguna pakai cip Bluetooth 3.0 Broadcom, GK608 memastikan penghantaran data yang pantas dan stabil, dan boleh mengekalkan pengalaman sambungan tanpa berlengah dan terputus walaupun dalam jarak berkesan 10 meter. Ini tidak diragukan lagi merupakan rahmat yang besar untuk pengguna yang perlu bergerak dengan kerap atau bekerja di ruang yang besar.

4. Hayat bateri yang tahan lama:

Bateri litium berkualiti tinggi terbina dalam, mengecas selama 3 jam boleh menikmati kira-kira 20 jam masa kerja tanpa gangguan, dan masa siap sedia adalah sehingga 180 hari. Ini bermakna walaupun anda berada jauh dari rumah untuk masa yang lama, anda tidak perlu risau tentang kehabisan kuasa, menjadikan kerja lebih bebas daripada kebimbangan.

5. Suis magnet pintar:

Reka bentuk suis aruhan pintar magnetik GK608 bukan sahaja meningkatkan deria teknologi produk, tetapi juga membawa kemudahan yang hebat dalam penggunaan sebenar. Hanya buka dan tutup papan kekunci untuk menghidupkan dan mematikan kuasa secara automatik, yang bukan sahaja menjimatkan kuasa tetapi juga mengelakkan kebosanan pengendalian butang kuasa yang kerap.

Papan kekunci mini membawa kemudahan kepada kerja dan kehidupan kita(pic2)

Paparan senario aplikasi

Perjalanan perniagaan: Di atas kapal terbang, kereta api berkelajuan tinggi atau bilik hotel, GK608 menjadi rakan kongsi terbaik anda untuk pejabat mudah alih, mengendalikan e-mel dengan mudah, mengedit dokumen dan mengikuti perkembangan kerja.

Pejabat kafe: Dalam suasana yang penuh dengan aroma kopi, buka GK608, nikmati masa yang tenang dan cekap, dan lengkapkan cadangan kreatif atau laporan projek.

Hiburan di rumah: Sambung ke TV pintar atau konsol permainan, GK608 membolehkan anda menikmati pengalaman menaip yang lancar di atas sofa, sama ada menyemak imbas web, berbual sosial atau bermain permainan.

Papan kekunci mini membawa kemudahan kepada kerja dan kehidupan kita(pic3)

Papan kekunci mini tiga lipatan GK608 yang dilancarkan oleh Teknologi HOTUS telah menjadi produk bintang yang dinanti-nantikan di pasaran dengan cangkang aloi aluminium gred penerbangan yang bergaya dan tahan lama, fungsi pensuisan berbilang peranti sambungan dwi saluran, jarak operasi yang sangat panjang dan transmisi yang stabil , hayat bateri tahan lama dan suis magnet pintar. Ia bukan sahaja alat pejabat yang cekap, tetapi juga pembantu yang berkuasa untuk anda meningkatkan kualiti hidup dan menikmati kehidupan yang selesa. Jika anda sedang mencari papan kekunci Bluetooth yang praktikal dan mudah alih, GK608 pastinya berbaloi dengan masa anda.