Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Laser Lemparan Pende

Laser Lemparan Pende

2024-09-11

China laser projector manufacturer developed ultra...

Projektor UST Laser

Projektor UST Laser

2024-09-11

Shenzhen 4K projector supplier developed ultra-sho...

Projektor DLP Mudah

Projektor DLP Mudah

2024-09-11

Hotus Technology, a China DLP portable projector m...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2024-09-11

The wireless Bluetooth headphone has an active noi...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2024-09-11

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

Papan Kekunci Wayarl

Papan Kekunci Wayarl

2024-09-11

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

 Komputer Mini Unjur

Komputer Mini Unjur

2024-09-11

The smart projector B5, developed by China Windows...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Menghina tradisi, teknologi memimpin: cahaya masa depan dari skrin tiga Huawei kepada projektor Windows

2024-09-11

Semalam, Huawei melancarkan telefon skrin tiga, yang menyebabkan perbincangan yang luas. Banyak orang berfikir bahawa telefon ini terlalu "mewah", dan beberapa bahkan bergurau menyebutnya sebagai alat yang digunakan oleh Kaisar kuno untuk mengulang kenangan. Tetapi dari perspektif lain, telefon skrin tiga sebenarnya mewakili masa depan inovasi teknologi, memenuhi keperluan pengguna tertentu. Sama seperti proyektor Windows, yang untuk pertama kalinya menggabungkan proyektor dan komputer, inovasi ini adalah pandangan dalam permintaan pasar.



微信截图_20240910193149_看图王.jpg



Menyempuni keperluan pasar yang disegmen


Telefon tiga skrin Huawei tidak direka untuk semua orang, tetapi menyediakan penyelesaian baru untuk profesional dan penggemar teknologi yang memerlukan lebih ruang skrin dan lebih fleksibel multitasking. Sama seperti, projektor Windows kami disesuaikan untuk pengguna yang memerlukan kerja pejabat portable dan kemampuan untuk memaparkan kandungan bila-bila masa. Ia mempermudahkan kombinasi peranti, membolehkan pengguna mempunyai kedua-dua fungsi projektor dan komputer dalam satu peranti yang sesuai.



projektor Windows



Innovasi memimpin masa depan


Banyak orang mempertanyakan skenario aplikasi praktik telefon cerdas skrin tiga Huawei dan projektor Windows, percaya bahawa inovasi ini tidak cukup praktik. Tetapi produk-produk ini yang memimpin perubahan kerja dan gaya hidup masa depan. Peranti bimbit akan menjadi semakin berfungsi dan cerdas, dengan telefon skrin tiga yang menunjukkan bentuk telefon bimbit masa depan, dan projektor Windows kami mewakili integrasi dan evolusi peralatan pejabat.



projektor Windows


Kembangkan skenario penggunaan dan meningkatkan efisiensi


Sama ada telefon skrin tiga Huawei atau projektor Windows kita, mereka telah memperluas senario penggunaan mereka, membawa pengguna lebih efisien dan kesehatan. Innovasi ini bukan hanya kombinasi teknologi, tetapi balas kepada keperluan pengguna, membuat pengalaman pengguna lebih bijak dan lebih fleksibel.



projektor Windows



epilog


Telefon cerdas skrin tiga Huawei dan projektor Windows adalah kedua-duanya produk oriented masa depan, mewakili jawapan tepat inovasi teknologi kepada keperluan pengguna tertentu. Walaupun mereka mungkin untuk sementara muncul 'mewah' atau niche, kerana skenario penggunaan mereka terus berkembang, produk-produk ini akan menjadi alat penting untuk kehidupan dan kerja harian lebih ramai orang.