Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Laser Lemparan Pende

Laser Lemparan Pende

2023-02-13

China laser projector manufacturer developed ultra...

Projektor UST Laser

Projektor UST Laser

2023-02-13

Shenzhen 4K projector supplier developed ultra-sho...

Projektor DLP Intera

Projektor DLP Intera

2023-02-13

...

Projektor Perniagaan

Projektor Perniagaan

2023-02-13

Hotus Technology, a China Mini Portable Projector ...

Projektor Poket Pint

Projektor Poket Pint

2023-02-13

Hotus Technology, a China Smart Business Projector...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2023-02-13

The V10 active noise canceling Bluetooth headphone...

Papan Kekunci Wayarl

Papan Kekunci Wayarl

2023-02-13

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Projektor Poket Mini Mudah Alih HOTUS H2

2023-02-13

Apabila membeli projektor, kita sering melihat pelbagai projektor seperti Projektor Mini dan Projektor Mudah Alih. Lalu, apakah maksud di sebalik mereka? Apakah jenis orang yang sesuai untuk mereka? Mari kita ketahui bersama. Biasanya, kami merujuk kepada projektor yang padat dan mudah dibawa ke mana-mana sebagai projektor mini. Berbeza daripada "mesin fungsi projektor besar" tradisional, Projektor Mini sering dipanggil Projektor Pico, Projektor Mudah Alih dan Projektor Poket kerana saiznya yang kecil.

image.png

Projektor ini sesuai untuk Teater Rumah, Latihan Perniagaan, Pengajaran Pendidikan, aktiviti luar dan situasi lain. Ambil Projektor Mini H2 Syarikat HOTUS sebagai contoh. Ia mempunyai saiz 21.6*14.2*2.6cm dan berat 730 gram, yang bersamaan dengan saiz separuh kertas A4. Ia sangat mudah digunakan di dalam bilik mesyuarat atau bilik pejabat syarikat apabila terdapat latihan dalaman dan pembentangan mesyuarat dan ia sangat mudah untuk diletakkan dan dipindahkan.

image.png

Pada masa yang sama, Projektor Mudah Alih mempunyai Sistem Pengendalian tulen asli Windows 10 terbina dalam. Ia amat sesuai untuk jurujual yang biasanya perlu keluar melawat pelanggan atau usahawan kecil dan sederhana yang sering keluar untuk menyertai jerayawara. Letakkannya di dalam beg bimbit, beg tangan atau beg sekolah dan bawa bersama anda. Kerana apabila mereka perlu menayangkan dokumen dan program perniagaan yang biasa digunakan, mereka tidak perlu lagi menyediakan komputer riba atau lain-lain terlebih dahulu, menyediakan projektor dan peralatan audio. Dengan cara ini, projektor pico ini ialah peranti unjuran pejabat yang menjimatkan masa dan cekap untuk mereka.

image.png

Ringkasnya, jika anda membeli projektor mudah alih untuk persembahan Perniagaan, Teater Rumah dan pembentangan Pengajaran, anda dialu-alukan untuk berunding dengan kami, dan kami akan menawarkan nasihat yang berkaitan dan harga yang berpatutan untuk anda dan perniagaan anda.