Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Fon Kepala Pembatal

Fon Kepala Pembatal

2023-02-27

Wireless bluetooth noise-canceling headphones perf...

Projektor UST Laser

Projektor UST Laser

2023-02-27

Shenzhen 4K projector supplier developed ultra-sho...

Projektor TV Laser U

Projektor TV Laser U

2023-02-27

China UST projector manufacturer developed ultra-s...

Projektor Windows 10

Projektor Windows 10

2023-02-27

Hotus Technology, a China business projector manuf...

Projektor Poket Pint

Projektor Poket Pint

2023-02-27

Hotus Technology, a China Smart Business Projector...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2023-02-27

The V10 active noise canceling Bluetooth headphone...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2023-02-27

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

Projektor Laptop Per

Projektor Laptop Per

2023-02-27

The smart projector B5, developed by Shenzhen port...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Projektor Interaktif HT1500 dengan Sistem Windows terbenam untuk menyimpan kandungan penulisan

2023-02-27

Bagi ramai guru yang mengajar di sekolah dan ramai jurulatih di pejabat, mereka biasanya perlu berinteraksi dengan pelajar melalui penulisan papan hitam. Dalam kes ini, apakah jenis peralatan paparan unjuran yang akan lebih mudah untuk guru meningkatkan kecekapan pengajaran bilik darjah, dan lebih kondusif untuk merangsang minat pelajar dalam pembelajaran kursus dan mengambil bahagian dalam bilik darjah?

image.png

Di sini kami ingin memperkenalkan projektor interaktif HT1500 khusus untuk pendidikan dan pengajaran Teknologi HOTUS dan kami boleh memahami bagaimana ia menjadi orang kanan guru dan jurulatih.

(1) Sistem interaktif berbilang sentuh

Projektor interaktif HOTUS HT1500 mempunyai 4 kanta di hadapan mesin, iaitu kanta optik-mekanikal, kanta auto-fokus, kanta interaktif inframerah dan kanta kamera. Terdapat kamera yang menyokong putaran 360 darjah di bahagian belakang mesin. Pada masa yang sama, ia mempunyai tatasusunan pikap mikrofon digital 6 meter terbina dalam yang boleh merakam dan merekod kemajuan keseluruhan kelas atau mesyuarat, yang sangat memudahkan guru menulis di papan hitam di dalam kelas. Bagi pelajar, ia juga merupakan cara yang sangat baik untuk menyemak sendiri mata pengetahuan dengan dapat menjawab soalan secara fleksibel pada dinding putih atau pada skrin.

image.png

(2) Sistem storan kandungan terbina dalam

Perbezaan penting antaranya dan projektor berfungsi tradisional ialah ia mempunyai sistem Windows terbina dalam. Itulah sebabnya kami juga memanggilnya Windows Projector. Projektor berfungsi tidak mempunyai sistem, yang membolehkan guru dan jurulatih yang sedang memberi kuliah mula bekerja dengan hanya cakera U atau cakera keras. Dan pada masa yang sama, nota dan kandungan yang ditulis di papan hitam juga boleh dirakam pada bila-bila masa dan disimpan ke sistem storan terbina dalam projektor HT1500. Sistem storan standard terbina dalam HT1500 termasuk 8G RAM + 512GB SSD dan 8G RAM + 1TB SSD. Pengguna boleh memilih mengikut keperluan sebenar mereka. Walau bagaimanapun, jika projektor tradisional ingin membentangkan seperti di atas, satu projektor untuk tayangan, satu papan putih interaktif untuk menulis, satu komputer untuk penyimpanan kandungan dan satu pembesar suara untuk main balik bunyi perlu disediakan terlebih dahulu di dalam bilik darjah atau bilik mesyuarat.

image.png

(3) Kesan bunyi Dolby

Apabila bercakap tentang bunyi, kesan bunyi projektor tulisan HT1500 daripada HOTUS lebih popular di kalangan pengguna, kerana kesan bunyinya telah dinyahpepijat oleh pembangun semasa peringkat R&D dan reka bentuk. Mari kita dengar bersama.

Jika anda bercadang untuk membeli projektor untuk sekolah, bilik darjah, bilik persidangan, bilik mesyuarat dan sebagainya, anda boleh menguji HOTUS HT1500. HOTUS telah terlibat secara mendalam dalam industri unjuran DLP selama lebih 8 tahun dan mempunyai pasukan R&D, perancangan, pengeluaran, kawalan kualiti, jualan dan selepas jualannya sendiri. Pelanggan atau rakan dengan keperluan OEM/ODM dialu-alukan untuk berunding di +86-13825293291 atau sales003@hotusprojector.com