Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Projektor UST Laser

Projektor UST Laser

2023-07-13

Shenzhen 4K projector supplier developed ultra-sho...

Projektor DLP Intera

Projektor DLP Intera

2023-07-13

...

Projektor DLP Pendid

Projektor DLP Pendid

2023-07-13

...

Projektor DLP Mudah

Projektor DLP Mudah

2023-07-13

Hotus Technology, a China DLP portable projector m...

Tetikus Bluetooth Be

Tetikus Bluetooth Be

2023-07-13

Wireless bluetooth device mouse 2.4G+Bluetooth Two...

Papan Kekunci Wayarl

Papan Kekunci Wayarl

2023-07-13

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

Projektor Laptop Per

Projektor Laptop Per

2023-07-13

The smart projector B5, developed by Shenzhen port...

Projektor Pintar

Projektor Pintar

2023-07-13

Shenzhen Smart Projector factory Hotus Investment ...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Cadangan Projektor Mini Perkhemahan

2023-07-13

Semakin ramai orang memilih hubungan yang lebih dekat dengan alam semula jadi dalam pilihan gaya hidup mereka. Cara hidup ini membawa rasa ketenangan semula jadi kepada dunia moden yang serba pantas. Perkhemahan, sebagai satu bentuk aktiviti riadah baharu, semakin popular. Mujurlah, sesetengah pengeluar telah memerhatikan permintaan ini untuk lebih dekat dengan alam semula jadi dan telah memperkenalkan satu siri produk mini yang memberikan keseimbangan yang halus antara harga dan prestasi, menjadikan kos perkhemahan lebih mudah didekati oleh orang ramai.


Ia boleh menjadi agak meletihkan untuk memilih projektor mini yang sesuai, kerana terdapat terlalu banyak pilihan yang tersedia di pasaran. Walau bagaimanapun, kami boleh mengesyorkan projektor mini perkhemahan H2 daripada Teknologi HOTUS sebagai rujukan untuk perbandingan produk. Ini sepatutnya membantu anda membuat keputusan yang lebih termaklum apabila anda membeli-belah untuk projektor mini.

1.png

Drone H2 mempunyai berat badan kira-kira 715g dan berukuran 30cm x 25cm x 20cm - kira-kira saiz buku. Ia mempunyai bateri litium 10,000mAh terbina dalam yang menyokong pengecasan terbalik dan boleh berfungsi sebagai bank kuasa. H2 mempunyai sumber cahaya LED yang terkenal daripada Osram Jerman, yang boleh mengeluarkan 2000 lumen kecerahan dan mencapai nisbah kontras 5000:1. Butiran warna kaya dan terang. Ia juga menyokong autofokus dan pembetulan keystone dan boleh digunakan dalam pelbagai senario.

2.png

"Teknologi HOTUS" ialah perusahaan berteknologi tinggi yang menyepadukan reka bentuk, penyelidikan dan pembangunan, pembuatan, jualan dan perkhidmatan dalam industri projektor. Selepas bertahun-tahun bekerja keras, ia telah memperoleh berpuluh-puluh paten teknikal dan mewujudkan hubungan kerjasama yang baik dengan banyak perusahaan seperti Microsoft, Intel dan TI. Barisan produknya termasuk rangkaian produk yang pelbagai seperti siri perniagaan mudah alih, siri pendidikan interaksi sentuhan dan siri persidangan video.

3.png

Jenama cemerlang bukan sahaja menjamin kualiti produk, tetapi juga mencerminkan maklum balas positif daripada pengguna. Memilih produk di bawah jenama yang bereputasi sudah pasti adalah cara paling mudah untuk membeli-belah, baik untuk pasaran mahupun pengguna. Sebagai projektor mini perkhemahan yang menonjol, jenama H2 mempunyai reputasi yang kukuh dan maklum balas positif daripada pengguna, yang boleh membantu mengurangkan kesukaran membuat keputusan pengguna.