Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Projektor UST Laser

Projektor UST Laser

2023-07-17

Shenzhen 4K projector supplier developed ultra-sho...

Projektor DLP Pendid

Projektor DLP Pendid

2023-07-17

...

Projektor Perniagaan

Projektor Perniagaan

2023-07-17

Hotus Technology, a China Mini Portable Projector ...

Projektor Poket Pint

Projektor Poket Pint

2023-07-17

Hotus Technology, a China Smart Business Projector...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2023-07-17

The V10 active noise canceling Bluetooth headphone...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2023-07-17

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

Projektor Mudah Alih

Projektor Mudah Alih

2023-07-17

The smart projector B5, developed by China portabl...

 Komputer Mini Unjur

Komputer Mini Unjur

2023-07-17

The smart projector B5, developed by China Windows...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Cadangan Projektor Mini Mampu Milik

2023-07-17

Jika dibandingkan dengan projektor lain, projektor mini memang menawarkan tawaran hebat dalam hal keberkesanan kos. Walau bagaimanapun, adalah penting untuk ambil perhatian bahawa prestasi mereka tidak boleh dipandang remeh. Projektor mini mempunyai ciri unik yang boleh diterokai dan dinikmati oleh pengguna. Jadi, jika anda berminat dengan projektor mini tetapi mempunyai bajet yang ketat, anda harus mempertimbangkan projektor mini H2 dari HOTUS, yang mempunyai prestasi yang mengagumkan dalam julat harganya. Berikut ialah beberapa spesifikasi terperinci projektor mini H2:

7.jpg

Spesifikasi: Berat H2 adalah kira-kira 715g, dengan dimensi 30cm * 25cm * 20cm - kira-kira saiz buku. H2 dilengkapi dengan bateri litium 10000mAh terbina dalam dan menyokong pengecasan terbalik (fungsi bank kuasa).

9.jpg

Prestasi: H2 menggunakan sumber cahaya LED Osram yang terkenal dari Jerman,

yang menghasilkan 2000 lumen kecerahan yang mengagumkan dan mempunyai nisbah kontras 5000:1. Projektor menghasilkan warna yang kaya dan terang, dan juga mempunyai ciri seperti fokus auto dan pembetulan trapezoid, yang menjadikan H2 sesuai untuk pelbagai senario penggunaan.

H2主图11.jpg

Jenama: HOTUS ialah perusahaan berteknologi tinggi yang menumpukan pada mereka bentuk, membangun, mengeluarkan, menjual dan menservis projektor. Dengan pengalaman bertahun-tahun dalam industri, syarikat itu telah berjaya memperoleh berpuluh-puluh paten teknikal dan menjalin perkongsian dengan syarikat terkenal seperti Microsoft, Intel, dan Texas Instruments. HOTUS menawarkan pelbagai jenis produk termasuk siri perniagaan mudah alih, siri pendidikan interaktif, siri persidangan video dan banyak lagi.


Kesimpulannya, jika anda sedang mempertimbangkan projektor mini dan mempunyai bajet, maka projektor mini H2 dari HOTUS pastinya patut dipertimbangkan. Spesifikasi dan prestasinya yang mengagumkan pasti memenuhi keperluan anda. Melabur dalam projektor ialah cara terbaik untuk mengembangkan pengalaman menonton anda di ruang yang lebih besar, dan projektor mini H2 ialah pilihan yang sangat baik untuk tujuan ini.