Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Fon Kepala Pembatal

Fon Kepala Pembatal

2023-07-24

Wireless bluetooth noise-canceling headphones perf...

Projektor TV Laser U

Projektor TV Laser U

2023-07-24

China UST projector manufacturer developed ultra-s...

Projektor Perniagaan

Projektor Perniagaan

2023-07-24

Hotus Technology, a China Mini Portable Projector ...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2023-07-24

The V10 active noise canceling Bluetooth headphone...

Tetikus Bluetooth Be

Tetikus Bluetooth Be

2023-07-24

Wireless bluetooth device mouse 2.4G+Bluetooth Two...

Papan Kekunci Wayarl

Papan Kekunci Wayarl

2023-07-24

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

Projektor Pintar

Projektor Pintar

2023-07-24

Shenzhen Smart Projector factory Hotus Investment ...

Projektor Mudah Alih

Projektor Mudah Alih

2023-07-24

The smart projector B5, developed by China portabl...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Cadangan Mini Projektor Murah

2023-07-24

Projektor mini telah menjadi semakin popular selama ini berkat kemampuannya. Peranti miniatur ini agak murah jika dibandingkan dengan projektor lain, tetapi kemampuannya tidak boleh disalah anggap sebagai prestasi di bawah taraf. Malah, projektor mini mempunyai ciri unik yang menjadikannya agak menarik, dan pengguna boleh membuka kunci atribut ini dari semasa ke semasa. Jika anda ingin melabur dalam projektor mini tetapi tidak mahu menghabiskan terlalu banyak wang, saya mengesyorkan projektor mini H2 oleh HUETOFHD. Antara projektor lain dalam julat harganya, H2 menunjukkan prestasi yang sangat baik, dan berikut ialah pecahan terperinci ciri dan spesifikasinya.


Spesifikasi:

Projektor H2 mempunyai berat kira-kira 715g dan berukuran 30cm x 25cm x 20 cm, kira-kira saiz buku. Ia didatangkan dengan bateri litium 10,000mAh terbina yang menyokong pengecasan terbalik (fungsi pengecasan untuk telefon anda).


1.png

Prestasi:

Projektor H2 dilengkapi dengan sumber cahaya LED Osram Jerman yang terkenal dalam industri yang boleh mengeluarkan 2000 lumen kecerahan dan mempunyai nisbah kontras 5000:1. Perincian warnanya kaya dan bersemangat, dan projektor mempunyai fokus automatik terbina dan ciri pembetulan trapezoid. Akibatnya, ia boleh digunakan untuk berbilang senario dengan mudah.


2.png

Jenama:

HOTUS ialah perusahaan berteknologi tinggi yang terlibat dalam reka bentuk, pembangunan, pembuatan, jualan dan servis projektor. Syarikat itu telah berada dalam industri selama beberapa tahun dan telah mengumpulkan banyak paten teknologi. Syarikat itu juga telah mewujudkan perkongsian dengan Microsoft, Intel, dan Texas Instruments. Portfolio produk jenama termasuk rangkaian produk yang pelbagai seperti siri perniagaan mudah alih, siri pendidikan interaktif skrin sentuh, siri persidangan video, antara lain.


Ringkasnya, projektor H2 adalah pelaburan yang sangat baik untuk sesiapa yang mencari projektor mini yang mesra bajet. Saiznya yang kecil dan padat, ditambah dengan ciri dalaman yang berkuasa, menjadikannya peranti serba boleh yang boleh digunakan dalam berbilang tetapan. Tambahan pula, reputasi jenama untuk produk inovatif dan berkualiti menjadikan projektor mereka sebagai peranti yang boleh dipercayai dan dipercayai sesuai untuk pelbagai aplikasi.


3.jpg

Secara keseluruhan, projektor mini menawarkan kelebihan unik kerana mudah alihnya, yang menjadikannya sesuai untuk orang yang kerap bergerak dan ingin membawa bersama sistem hiburan rumah mereka. Jika anda ingin melabur dalam projektor mini, mulakan dengan H2 by HUETOFHD. Anda tidak akan menyesal!