Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Projektor DLP Intera

Projektor DLP Intera

2024-05-02

...

Projektor DLP Pendid

Projektor DLP Pendid

2024-05-02

...

Projektor DLP Mudah

Projektor DLP Mudah

2024-05-02

Hotus Technology, a China DLP portable projector m...

Projektor Poket Pint

Projektor Poket Pint

2024-05-02

Hotus Technology, a China Smart Business Projector...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2024-05-02

The wireless Bluetooth headphone has an active noi...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2024-05-02

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

Projektor Mudah Alih

Projektor Mudah Alih

2024-05-02

The smart projector B5, developed by China portabl...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Bagaimana untuk memilih projektor mini terbaik? Panduan dan cadangan dari penyedia projektor

2024-05-02

Bagaimana untuk memilih projektor mini terbaik? Panduan dan cadangan dari penyedia projektor

Apabila memilih projektor mini, terdapat beberapa faktor untuk mempertimbangkan untuk memastikan anda boleh mendapatkan nilai terbaik untuk wang. Sama ada anda mahu meningkatkan persembahan pejabat anda, menikmati malam filem semasa pergi, atau meningkatkan pengalaman permainan anda, mencari projektor mini yang betul adalah penting. Berikut adalah panduan bagaimana untuk memilih projektor terbaik berdasarkan keperluan anda, serta cadangan untuk projektor mini portable teknologi HOTUS H2.

Bagaimana untuk memilih projektor mini terbaik? Panduan dan cadangan dari penyedia projektor(pic1)

Saiz dan kemampuan pemindahan:

Salah satu keuntungan utama projektor mini adalah saiz kompak dan mudah dipindahkan. Cari projektor kecil dan ringan yang mudah dibawa dalam beg atau beg belakang. Contohnya, saiz projektor DLP portable HOTUS Technology H2 hanya 21.414.22.5 sentimeter (kira-kira separuh saiz kertas A4), dan ia hanya berat 735 gram, menjadikannya pilihan yang ideal untuk penggemar perjalanan atau profesional.

Bagaimana untuk memilih projektor mini terbaik? Panduan dan cadangan dari penyedia projektor(pic2)

Jarak dan saiz projeksi:

Pertimbangkan jarak projeksi dan kemampuan saiz projektor mini. Saiz skrin projeksi bagi projektor HOTUS H2 jangkauan dari 20 inci hingga 200 inci yang mengesankan, menyediakan fleksibiliti untuk persekitaran pemandangan berbeza. Nisbah projeksi adalah 1.1:1, dan disarankan untuk melihat saiz skrin 70-80 inci. Anda boleh menikmati imej yang jelas tanpa mengorbankan kemampuan pemindahan. Jarak projeksi optimal adalah antara 1.7 meter dan 2.3 meter, memastikan pengalaman pemandangan yang menyelam.

Bagaimana untuk memilih projektor mini terbaik? Panduan dan cadangan dari penyedia projektor(pic3)

Antaramuka sambungan:

Semak antaramuka yang ada dan pilihan sambungan yang diberikan oleh projektor mini. Projektor HOTUS H2 mengandungi HDMI, USB 2.0, USB 3.0, dan 3.5 mm audio jack, membolehkan anda dengan mudah menyambung ke peranti lain seperti laptop, telefon pintar, atau konsol permainan. Dengan menggunakan port USB, and a boleh mudah memindahkan fail dan dokumen, sementara port HDMI membolehkan cermin skrin tanpa senyap dari peranti yang serasi. Sila ingat bahawa walaupun anda boleh masukkan dari peranti lain, skrin projektor sendiri tidak boleh output ke mesin luaran.

Bagaimana untuk memilih projektor mini terbaik? Panduan dan cadangan dari penyedia projektor(pic4)

Apabila memilih projektor mini terbaik, keutamaan patut diberikan kepada faktor seperti saiz, portabiliti, fungsi projeksi, dan pilihan sambungan untuk memastikan ia memenuhi keperluan khusus anda. Dengan rancangan kompak, prestasi yang mengesankan, dan ciri-ciri pengembangan yang kaya, projektor mini portable HOTUS H2 terkenal sebagai pilihan yang sempurna bagi pengguna mencari penyelesaian projeksi yang boleh dipercayai dan sesuai. Jika anda mencari projektor multifungsi definisi tinggi yang boleh dibawa dengan baik, HOTUS H2 adalah pilihan terbaik anda. Sila rasa bebas untuk menghubungi kami untuk maklumat lanjut tentang produk dan diskon harga.