Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Projektor Laser 4K T

Projektor Laser 4K T

2024-04-27

0.233 ultra-short China 4K Laser Projector Factory...

Projektor DLP Window

Projektor DLP Window

2024-04-27

China Touch Interactive Projector manufacturer Hot...

Projektor Windows 10

Projektor Windows 10

2024-04-27

Hotus Technology, a China business projector manuf...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2024-04-27

The V10 active noise canceling Bluetooth headphone...

Tetikus Bluetooth Be

Tetikus Bluetooth Be

2024-04-27

Wireless bluetooth device mouse 2.4G+Bluetooth Two...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2024-04-27

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

Projektor Laptop Per

Projektor Laptop Per

2024-04-27

The smart projector B5, developed by Shenzhen port...

 Komputer Mini Unjur

Komputer Mini Unjur

2024-04-27

The smart projector B5, developed by China Windows...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Pembuat projektor berkongsi keuntungan projektor portable (projektor mikro) dan tindakan pencegahan membeli

2024-04-27

Pembuat projektor berkongsi keuntungan projektor portable (projektor mikro) dan tindakan pencegahan membeli

Hari ini, pembangunan pembangunan kelajuan tinggi teknologi elektronik, pembangunan industri projektor juga telah mengalami perubahan yang besar. Saiz bentuk dan aplikasi teknikal projektor telah membuat kemajuan baru. Hari ini, projektor portable (projektor mikro) telah secara perlahan-lahan menjadi kegemaran baru dalam perniagaan, pendidikan, hiburan dan bidang lain kerana ciri-cirinya yang kecil dan portable. Mereka tidak hanya membawa pengguna pengalaman visual yang lebih fleksibel dan berbeza, tetapi juga memperkaya hidup kita sehari-hari. Hari ini, penyunting teknologi Hotus akan berkongsi beberapa pengetahuan mengenai proyektor portable, termasuk: skenario aplikasi, keuntungan proyektor portable, dan beberapa perkara yang perlu diperhatikan apabila membeli proyektor mini.

Pembuat projektor berkongsi keuntungan projektor portable (projektor mikro) dan tindakan pencegahan membeli(pic1)

1. Skenario aplikasi bagi instrumen projeksi yang boleh dibawa

Pertemuan Perusahaan: Design ringan bagi instrumen projeksi portable menjadikannya mesti -mempunyai artefak untuk orang perniagaan dalam perjalanan perniagaan dan mesyuarat. Sama ada ia paparan produk, laporan rancangan, atau komunikasi pelanggan, ia boleh secara mudah projek kandungan yang jelas dan meningkatkan efisiensi komunikasi.

Pendidikan dan latihan: Projektor mikro juga digunakan secara luas dalam bidang pendidikan. Guru boleh menggunakannya untuk mengajar kelas, memaparkan kursus, video dan bahan-bahan lain, supaya mengajar boleh lebih nyata dan menarik; pelajar juga boleh menggunakannya untuk belajar kumpulan dan diskusi untuk mempromosikan berkongsi pengetahuan dan pertukaran.

Family Entertainment: Projektor boleh dibawa juga sesuai untuk adegan hiburan keluarga. Sama ada ia menonton filem, bermain permainan, memegang pengumpulan keluarga, ia boleh membawa pengalaman mengejutkan skrin besar, membuat hiburan keluarga lebih berwarna.

Pembuat projektor berkongsi keuntungan projektor portable (projektor mikro) dan tindakan pencegahan membeli(pic2)

2. Keuntungan penggunaan alat projeksi portable

Mudah dan mudah dibawa: Projektor yang boleh dibawa adalah kecil, ringan, dan mudah dibawa. Sama ada ia adalah perjalanan bisnes, perjalanan atau aktiviti luar, projeksi boleh dirancang kapan-kapan, di mana-mana.

Kualiti gambar jelas: Projektor boleh dibawa di pasar biasanya menggunakan teknologi paparan resolusi tinggi, yang boleh menghasilkan gambar yang jelas dan halus, membawa pengalaman visual yang baik.

Operasi sederhana: Kebanyakan projeksi bergerak menyokong sambungan tanpa wayar, projeksi satu - klik dan fungsi lain. Operasi mudah dan mudah. Anda boleh bermula dengan mudah tanpa tetapan kompleks.

Antaramuka kaya: Kebanyakan projektor portable menyokong pelbagai antaramuka input, termasuk HDMI, USB, sambungan tanpa wayar, dll., yang boleh digunakan dengan pelbagai peranti seperti laptop, telefon bijak, tablet dll. untuk mencapai permainan kandungan fleksibel dan berbeza.

Pembuat projektor berkongsi keuntungan projektor portable (projektor mikro) dan tindakan pencegahan membeli(pic3)

3. Precautions for buying micro projectors

Resolusi dan kecerahan: Resolusi menentukan keterangan skrin projeksi, dan kecerahan berkaitan dengan prestasi kesan projeksi dalam persekitaran yang cerah. Apabila membeli, anda perlu memilih resolusi dan kecerahan yang sesuai mengikut keperluan peribadi.

Penerimaan Bateri: Penerimaan Bateri adalah salah satu indikator penting projeksi portable. Apabila membeli, perhatikan kehidupan bateri bateri untuk memastikan ia boleh memenuhi keperluan penggunaan jangka panjang.

Antaramuka dan kompatibilitas: Antaramuka dan kompatibilitas disokong oleh projektor portable berbeza berbeza. Apabila membeli, and a patut perhatikan sama ada ia menyokong antaramuka yang biasa digunakan dan sama ada ia sesuai dengan pelbagai peralatan untuk memenuhi keperluan penggunaan yang lebih baik.

Tanda dan selepas -sales: Pilih tanda dan mikro-proyektor yang diketahui dengan perkhidmatan baik selepas -sales. Kualiti lebih dijamin dan perkhidmatan selepas -sales lebih dipercayai. Sebelum membeli, anda boleh periksa penilaian pengguna dan penilaian profesional untuk memahami prestasi sebenar dan produk yang efektif pada biaya.

Pembuat projektor berkongsi keuntungan projektor portable (projektor mikro) dan tindakan pencegahan membeli(pic4)

Jika and a mencari portret portable multi- functional high- definition, maka anda mungkin ingin memahami projektor Windows pintar dan portable ini dilancarkan oleh HOTUS Technology: Hotush2.

Projeksi komputer adalah dua dalam satu, direka untuk demonstrasi konferensi kecil. Dipersediakan dengan sistem Windows 10 asli, pemproses Intel quad-core, kecil dan selesa, dan cara baru pejabat efisien.

Ingatan 4G+128G cakera keras-keadaan solid (konfigurasi tertatar), 1.1: 1 nisbah projeksi.

Resolusi: 1280x720, 170° sudut pandangan lebar, nisbah skrin 100%, perlindungan mata refleksi panjang, sumber cahaya Osram Jerman.

Satu-klik fokus, skrin sesuai, penyesuaian tangga secara automatik, pengesan dua-lens masa sebenar bukan-sensing fokus, but dalam saat.

Inspirasi adalah dari buku, gaya bisnes mewah ringan, suara sekeliling stereo 360 °, pembicara ganda kiri dan kanan.

Empat mod bebas untuk ditukar: komputer, demonstrasi, televisyen, filem.

Dibangun -dalam kapasitas bateri 10,000 mAh, yang boleh mengisi penggunaan kuasa rendah 38W untuk