Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Fon Kepala Pembatal

Fon Kepala Pembatal

2024-04-08

Wireless bluetooth noise-canceling headphones perf...

Laser Lemparan Pende

Laser Lemparan Pende

2024-04-08

China laser projector manufacturer developed ultra...

Projektor UST Laser

Projektor UST Laser

2024-04-08

Shenzhen 4K projector supplier developed ultra-sho...

Projektor DLP Mudah

Projektor DLP Mudah

2024-04-08

Hotus Technology, a China DLP portable projector m...

Fon Kepala Bluetooth

Fon Kepala Bluetooth

2024-04-08

The wireless Bluetooth headphone has an active noi...

Projektor Laptop Per

Projektor Laptop Per

2024-04-08

The smart projector B5, developed by Shenzhen port...

Projektor Pintar

Projektor Pintar

2024-04-08

Shenzhen Smart Projector factory Hotus Investment ...

 Komputer Mini Unjur

Komputer Mini Unjur

2024-04-08

The smart projector B5, developed by China Windows...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

HOTUS Technology Helps Innovation,Bring Core Products to Participate in the 2024 Hong Kong Global Resource Consumer Electronics Exhibition

2024-04-08

Pertunjukan Sumber Global 2024 di Hong Kong musim semi akan terbuka. Selamat datang ke booth 5C01 untuk lawatan dan pembelian di situ. HOTUS Technology, sebagai perusahaan teknologi tinggi negara yang mengintegrasikan rancangan, kajian dan pembangunan, penghasilan, jualan, dan perkhidmatan, akan berpartisipasi dalam Global Resource Consumer Electronics and Electronic Components Exhibition yang dilakukan di Hong Kong dari 11-14 April 2024. Teknologi HOTUS akan menunjukkan julat pelbagai produk inovatif di dewan pameran 5C01. Anda boleh datang ke bilik kami di 5C01 untuk mengalami produk kami secara langsung dan merasakan keindahan unik mereka.

1-240322163S2391 (1).jpg

Since its establishment, HOTUS Technology has always adhered to the "user centered" product design concept, committed to researching and developing core technologies with certain barriers, and providing users with products that create value through technology.  Dengan pasukan teknikal yang kuat, proses R&D yang kuat, dan filosofi rancangan antarabangsa, HOTUS Technology telah mendapat puluhan paten teknologi nasional dan menetapkan hubungan kerjasama yang baik dengan banyak perusahaan seperti Microsoft, Intel, dan TI, meletakkan dasar yang kuat untuk inovasi dan pembangunan terus menerus syarikat.

1-240322163959133.jpg

Di pameran Sumber Pangkalan Pengguna Electronik dan Komponen Elektronik Hong Kong, Teknologi HOTUS akan tunjukkan garis produk benderanya kepada penonton, termasuk kacamata audio Bluetooth, telinga sukan Bluetooth, pompa inflator kuasa kecemasan, projektor komputer dan penerjemah audio tanpa wayar, projektor interaktif intelijen, projektor DLP, projektor TV-definisi tinggi laser 4K, paparan portabel, komputer MiniPC, papan kekunci Bluetooth tanpa wayar dan produk lain yang berkaitan. Produk-produk ini tidak hanya mencerminkan kekuatan luar biasa teknologi HOTUS dalam teknologi utama dan inovasi, tetapi juga membawa pilihan pembelian dan pengalaman baru kepada penonton industri.

1-240322164104405.jpg

Sebagai peristiwa pembelian elektronik pengguna B2B yang sangat berpengaruh, Global Resources Consumer Electronics and Electronic Components Exhibition telah menarik penghasil OEM/ODM berkualiti tinggi dari Asia untuk berkumpul di Hong Kong Asia International Expo. Sebagai salah satu pameran penting pameran, HOTUS Technology pasti akan membawa prospek pembangunan industri baru dan peluang kerjasama untuk penonton melalui produk inovatif dan keuntungan teknologi.


HOTUS Technology looks forward to meeting with industry colleagues at the Hong Kong Global Resources Consumer Electronics and Electronic Components Exhibition to share the latest technological achievements and product innovation, and jointly create a better future for the consumer electronics industry!