Berita Syarikat

Pensijilan

chnas

berita

Projektor Laser 4K T

Projektor Laser 4K T

2024-01-22

0.233 ultra-short China 4K Laser Projector Factory...

Laser Lemparan Pende

Laser Lemparan Pende

2024-01-22

China laser projector manufacturer developed ultra...

Projektor TV Laser U

Projektor TV Laser U

2024-01-22

China UST projector manufacturer developed ultra-s...

Projektor DLP Pendid

Projektor DLP Pendid

2024-01-22

...

Projektor Poket Pint

Projektor Poket Pint

2024-01-22

Hotus Technology, a China Smart Business Projector...

Papan Kekunci Lipat

Papan Kekunci Lipat

2024-01-22

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

Papan Kekunci Wayarl

Papan Kekunci Wayarl

2024-01-22

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

Hubungi Kami

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: 4th Floor, Second building, Bailian Smart Equipment Industrial Park, Fuyong Town ,Baoan District, Shenzhen ,Guangdong ,China
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, Sila hubungi kami, kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik!
Hubungi sekarang

Penghantaran akhir tahun!

2024-01-22

2024 bakal berlalu. Ini adalah tahun yang penuh dengan cabaran dan peluang. Beberapa tahun lalu, kami menerima tempahan yang besar dari Amerika Syarikat, dengan kuantiti sehingga 6,000 unit. Ini adalah jumlah yang besar, tetapi kami yakin untuk menerima cabaran ini dan menyediakan pelanggan dengan produk berkualiti.


1.jpg


Pasukan kami bertindak dan mula mengatur pengeluaran dan penghantaran dengan teliti. Setiap pautan telah dikawal dengan ketat untuk memastikan kualiti produk dan masa penghantaran. Kami faham bahawa untuk pelanggan kami, masa adalah wang, jadi kami tidak boleh berlengah sedikit pun.


2.jpg


Apa yang membanggakan ialah sebelum cuti, kami telah berjaya menghasilkan dan menghantar lebih 3,000 peralatan unjuran. Ini bermakna kami telah memenuhi permintaan pelanggan kami untuk tahun ini dan mempunyai lebihan produk untuk mengendalikan pesanan masa hadapan.


3.jpg


Sudah tentu, kami tidak berpuas hati dengan ini. Untuk menyediakan produk yang lebih sempurna, kami juga telah menjalankan peningkatan barisan pengeluaran yang komprehensif pada kali ini. Kami telah menambah lebih banyak peralatan dan kemudahan serta memperkenalkan teknologi pengeluaran yang lebih maju untuk memastikan produk kami sentiasa berada di barisan hadapan dalam industri.


4.jpg


Kami akan terus menegakkan prinsip "pelanggan didahulukan" dan menyediakan produk dan perkhidmatan yang lebih baik. Kami percaya bahawa dengan usaha bersama kedua-dua pihak, hubungan kerjasama kami akan menjadi lebih erat dan kami akan bersama-sama merangkul masa depan yang lebih baik!